پرتو درمان صمیمی

لوگوی پرتو درمان صمیمی
نمایندگی انحصاری کمپانی های کندلا و فوتونا در ایران
نمایندگی انحصاری کمپانی های کندلا و فوتونا در ایران
نمایندگی انحصاری کمپانی های کندلا و فوتونا در ایران

ثبت نام مراکز کندلا

 با احترام، لطفاً پیش از تکمیل فرم ثبت نام به عنوان یک مرکز معتبر دارای دستگاه کندلا، به نکات زیر توجه فرمایید:

  •  متقاضیان محترم ثبت نام شامل یکی از 3 دسته بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مطب‌ها (پزشکان) می‌شوند. لذا واجب است بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها پس از تکمیل فرم، مجوز رسمی خود را بارگذاری نمایند. همچنین بر پزشکان واجب است در سربرگ پزشکی خودشان که آدرس مطب در آن درج شده است، نامه‌ای را خطاب به شرکت پرتو درمان صمیمی جهت درخواست ثبت نام همراه با مهر و امضا پزشک از طریق بارگذاری در آخر فرم ارسال نمایند که در آن مشخصات پزشک و طرف قرارداد همراه با نام، مدل، سال ساخت و شماره سریال دستگاه لیزر کندلا ذکر و تایید شده باشد. نمونه متن نامه برای پزشکان در زیر آورده شده است:

 “بدین وسیله اعلام میگردد اینجانب [NAME] با شماره نظام [NUMBER] در مرکز/کلینک [NAME] در شهر [نام شهر] به آدرس [Address] که دارای [تعداد] دستگاه لیزر کندلا مدل [نام مدل دستگاه] [سال ساخت] با شماره سریال [سریال دستگاه] به عنوان مسئول فنی مشغول به کار می‌باشم.

  •  در صورتی که سربرگ فاقد آدرس مطب می‌باشد بایستی آدرس مطب در متن نامه ذکر شود.
  •  لطفاً در ثبت نام خود از صحت اطلاعاتی درج شده اطمینان حاصل نمایید.
  •  در قسمت نام طرف قرارداد حتماً بایستی نام خریدار دستگاه (سرمایه گذار) وارد گردد و در قسمت کد ملی نیز کد ملی طرف قرارداد قید شود.
  •  لطفاً در ثبت آدرس و نام پزشک (یا کلینیک/بیمارستان) دقت فرمایید. اشتباهات املایی و … بر عهده خود متقاضی می‌باشد.
  •  هر ثبت نام حداکثر 2 روز کاری زمان می‌برد تا تایید و در سایت درج گردد.
  •  در صورت بروز مشکل در ثبت نام و یا داشتن هرگونه سوال می‌توانید با شماره تلفن شرکت که در بخش “تماس با ما” قرار داده شده است تماس حاصل فرمایید.
Scroll to Top